Wymiany, zwroty, reklamacje


Wybrałeś Szanowny Kliencie zły kolor i chcesz go wymienić. Stwierdziłeś, że jednak nie jesteś zainteresowany danym towarem i chcesz go zwrócić?
Rozumiemy - nie ma sprawy. U nas na zwrot lub wymianę towaru dajemy 14 dni.
Prosimy jednak, aby procedura zwrotu lub wymiany przebiegała w określonym poniżej schemacie - umożliwi to szybkie przeprowadzenie takiej operacji.
Pytania - prosimy skontaktuj się z nami a pomożemy i odpowiemy na wszelkie wątpliwości.

Dokładne warunki zakupu, wymiany, zwrotu i reklamacji określa Regulamin a poniższe informacje są tylko i wyłącznie streszczeniem Regulaminu sklepu Tylem.pl.

Gwarancja udanych zakupów

Gwarancja udanych zakupów W sklepie Tylem.pl zawsze mają Państwo gwarancję bezpieczeństwa i pewności zakupów.
Chcą Państwo bezpiecznie kupować w sklepach internetowych? Mieć pewność, że w terminie otrzymają zamówione produkty, a dane będą bezpieczne? Ewentualne reklamacje nie będą koszmarem lub opcją nie do wykonania? W takim razie zapraszamy do zapoznania się z naszą gwarancją udanych zakupów.

Jeśli chcą Państwo przekonać się, dlaczego przez naszych Klientów uznawani jesteśmy za profesjonalistów - zapraszamy do zakupów.
Zapraszamy też do odwiedzin w naszym sklepie stacjonarnym lub do kontaktu z nami. Nawet jeśli nie skorzystają Państwo z naszych usług – przekonacie się, jak wielu rzeczy możecie się u nas dowiedzieć.

” Wspierać rodziców, dostarczając bezpieczne i dopasowane produkty „

Zobacz jak realizujemy naszą gwarancję udanych zakupów



Zwrot towaru bez podania przyczyny

Nabywca może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w okresie 14 dni kalendarzowych. Czas 14 dni jest liczony od dnia otrzymania towaru do dnia zgłoszenia chęci zwrotu towaru (zgłoszenie może odbyć się w dowolnej formie jednak preferujemy powiadomienie za pomocą formularza lub e-mail).

Warunki jakie muszą być spełnione w celu wykonania zwrotu towaru:
1. przesłanie informacji o zwrocie np. za pomocą formularza
2. zwracany produkt i jego opakowanie nie mogą być zniszczone ani nie mogą nosić śladów użytkowania,
3. do przesyłki winien być dołączony oryginalny dowód zakupu,
4. do przesyłki winno być dołączone krótkie oświadczenie w stylu „Zgodnie z regulaminem sklepu Tylem.pl zwracam TU_NAZWA_PRODUKTU bez podania przyczyny oraz proszę o zwrot pieniędzy na konto TU_PEŁNE_DANE_KONTA_BANKOWEGO”.

Zwracany przedmiot musi być kompletny i musi zawierać wszystkie oryginalnie dołączone elementy (tj. instrukcje, elementy wyposażenia, elementy dodatkowe, materiały reklamowe i informacyjne, gwarancje, itp.)
W przypadku spełnienia powyższych warunków, dokonamy zwrotu całości zapłaconej kwoty maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych (w przypadku faktur VAT zwrotu pieniędzy dokonamy po otrzymaniu podpisanej przez kupującego faktury korygującej). Sklep Tylem.pl nie refunduje kosztów przesyłki zwracanego towaru.

Pakowanie zwracanego towaru

Aby poprawnie przygotować przesyłkę do zwrotu należy spakować:
- zwracane towary
- wszystkie otrzymane elementy i dodatki
- wszelką otrzymaną dokumentację w tym gwarancje i instrukcje
- rachunek, paragon lub fakturę
Zwracany towar powinien być zapakowany możliwie w oryginalne opakowanie. Prosimy o usunięcie (ew. o zamalowanie lub zaklejenie) naklejek i danych z poprzedniego listu przewozowego.

Wysyłka zwracanego towaru

Prosimy o przesłanie informacji o zwrocie np. za pomocą formularza
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionego towaru. Całość kwoty zostanie zwrócona maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta (numer konta proszę podać na formularzu). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Klient wysyła paczkę na własny koszt. W sprawie wysyłki skontaktuj się z nami a pomożemy zorganizować profesjonalny i tańszy transport za pośrednictwem naszego kuriera.
Jednocześnie informujemy iż jest możliwość dokonania zwrotu osobiście do naszego sklepu stacjonarnego. Skontaktuj się z nami a pomożemy i odpowiemy na wszelkie pytania.
W przypadku zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca a dokument wyślemy pocztą oraz na podany adres e-mail.
Jeżeli płatność dokonana była przez system PayU.pl dodatkowo kwota zwrotu pomniejszona zostanie o pobraną prowizję przez system PayU.pl

Prawo zwrotu zakupionego towaru nie obowiązuje w przypadku uzyskania cen specjalnych, indywidualnych lub przetworzonych na życzenie klienta.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!

Wymiana towaru

Rozumiemy - nie ma sprawy. U nas na zwrot lub wymianę towaru dajemy 14 dni.
Warunkiem jest jednak, aby był nieużywany, nie zniszczony lub uszkodzony i nie nosił jakichkolwiek śladów używania, był czysty i bez zapachu.
Odsyłając towar należy dbać o jego staranne zapakowanie. W przypadku niestarannego zapakowania produktu lub dużego zaniedbania z Państwa strony, w skutek którego produkt ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu w transporcie wymiana może nie zostać przyjęta.
Produkty na wymianę zaczynamy kompletować niezwłocznie po złożeniu przez Państwa nowego namówienia. Obowiązuje standardowy termin realizacji podany w opisie każdego produktu, jednakże nie wyślemy do Państwa nowej przesyłki zanim nie otrzymamy od Państwa zwróconych produktów.

Pakowanie zwracanego towaru

Aby poprawnie przygotować przesyłkę do zwrotu należy spakować:
- zwracane towary
- wszystkie otrzymane elementy i dodatki
- wszelką otrzymaną dokumentację w tym gwarancje i instrukcje
- rachunek, paragon lub fakturę
Zwracany towar powinien być zapakowany możliwie w oryginalne opakowanie. Prosimy o usunięcie (zamalowanie) naklejek i danych z poprzedniego listu przewozowego.

Wysyłka zwracanego towaru

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Klient wysyła paczkę na własny koszt. W sprawie wysyłki skontaktuj się z nami a pomożemy zorganizować profesjonalny i tańszy transport za pośrednictwem naszego kuriera.
Jednocześnie informujemy iż jest możliwość dokonania zwrotu osobiście do naszego sklepu stacjonarnego. Skontaktuj się z nami a pomożemy i odpowiemy na wszelkie pytania.
W przypadku zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca a dokument wyślemy pocztą oraz na podany adres e-mail.
Jeżeli płatność dokonana była przez system PayU.pl dodatkowo kwota zwrotu pomniejszona zostanie o pobraną prowizję przez system PayU.pl

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!

Reklamacje

W Tylem.pl oferujemy tylko oryginalne produkty renomowanych firm pochodzące z legalnych polskich dystrybucji. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów i autoryzowanych dystrybutorów. Dzięki temu każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta i w razie jakichkolwiek wad jest serwisowany bezpośrednio u producenta. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, posiadające gwarancję obowiązującą na terenie Polski.
W ramach gwarancji możecie Państwo dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek bądź wymiany produktu na pełnowartościowy na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej we wskazanym serwisie danego producenta lub placówce serwisowej dystrybutora.
Czas obowiązywania gwarancji podawany jest w opisie produktu oraz na karcie gwarancyjnej.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych. Stwierdzenie w sprzęcie ingerencji osoby nieupoważnionej powoduje utratę gwarancji.

Klient ma prawo do wyboru sposobu reklamacji zakupionych produktów na 2 sposoby:
- z tytułu gwarancji
- z tytułu niezgodności towaru z umową.

Gwarancja jest dobrowolnym, pisemnym zobowiązaniem producenta lub dystrybutora sprzętu do usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową wynikają z ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz z Kodeksu cywilnego.
Za niezgodność towaru z umową odpowiada Sklep.
Sklep ustosunkuje się do reklamacji złożonej z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.

Błędy ze strony sklepu Tylem.pl

Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane poprawnie, może się zdarzyć, iż popełnimy błąd. Za wszelkie błędnie zrealizowane zamówienia odpowiadamy my. Skontaktuj się z nami a na pewno wspólnie rozwiążemy wszelkie niejasności i naprawimy swój błąd.