RECALL to bardzo ważne wezwanie do sprawdzenia, naprawy lub wymiany fotelika samochodowego ogłaszane przez producenta. Ma miejsce w przypadku wykrycia wad lub usterek seryjnych w konkretnym modelu fotelika.

Bardzo ważne, jeśli posiadasz model podany w opcji recall.

Besafe_iZi Go X1

Firma BeSafe wzywa wszystkich użytkowników fotelika BeSafe izi Go x1 (to jest starsza wersja fotelika BeSafe izi Go). Firma prosi o sprawdzenie numerów seryjnych, które znajdują się na naklejce pod fotelikiem.

Numery seryjne od ZG0247548 do ZG0270529 zostają objęte darmową akcją serwisową.

Jeżeli jesteście w posiadaniu takiego fotelika z tym numerem seryjnym prosimy o skontaktowanie się ze sklepem lub dystrybutorem a do czasu naprawy o montowanie fotelika na pasy, zamiast na bazę.

Źródło: https://www.besafe.com/izigox1-recall/

Gdzie jest naklejka w foteliku BeSafe izi Go X1?

Besafe fotelik recall iZi-Go-X1_Serial

Jeśli Twój numer seryjny jest poniżej ZG0247548 lub powyżej ZG(0)270529, nie ma to wpływu na twój produkt i jest on całkowicie bezpieczny w użyciu.

Jeśli numer seryjny znajduje się między ZG0247548 a ZG(0)270529 i NIE posiada naklejki „CHECK 2020”, produkt posida defekt i należy go naprawić.

Jeśli Twój numer seryjny znajduje się między ZG0247548 a ZG(0)270529, a POSIADA naklejkę „CHECK 2020”, oznacza to, że fotelik został już naprawiony i jest całkowicie bezpieczne w użyciu.

Ogłaszamy wezwanie do naprawy w oparciu o potencjalny problem związany z bezpieczeństwem w foteliku BeSafe iZi Go X1. Wydajność fotelika nie spełniała naszych standardów w naszych rutynowych testach. Problem występuje wyłącznie w najbardziej ekstremalnych warunkach z kilku testów, które regularnie przeprowadzamy. Nie otrzymaliśmy żadnych raportów na temat incydentów lub wypadków z tym związanych.

Problem jest spowodowany niewielką zmianą tolerancji w zmodyfikowanym elemencie związanym z podłączeniem gniazda do bazy ISOfix. Ten element został zmodyfikowany pod koniec 2017 r., ale regularne, rutynowe testy przeprowadzone po modyfikacji nie wykazały żadnych problemów, tylko najnowszy test przeprowadzony w lutym 2020 r. Możemy zatem zawęzić okno dotkniętych fotelików do poprzedniego testu bez wykrytych problemów. Ponieważ jednak nasze własne standardy bezpieczeństwa i standardy jakości produktów są niezwykle wysokie, postanowiliśmy wyjść poza to, co jest wymagane i wycofać wszystkie fotele, które zawierają zmodyfikowany element.

Ponieważ jasno zidentyfikowaliśmy przyczynę problemu, opracowaliśmy rozwiązanie naprawcze, które eliminuje ryzyko bezpieczeństwa. Dokładnie przetestowaliśmy rozwiązanie naprawcze w crash-testach, aby upewnić się, że fotel jest w 100% bezpieczny w użyciu.

Możliwość potencjalnego ryzyka podczas użytkowania z bazą do fotelika iZi Go X1.

W pełni bezpieczny w użytkowaniu poprzez montaż za pomocą 3-punktowego pasa samochodowego.

Firma BeSafe rozumie, że ze względu na sytuację z COVID-19, możesz w tej chwili nie chcieć odwiedzać sklepu lub sklepy są po prostu obecnie zamknięte. Podczas oczekiwania na naprawę uszkodzonego fotelika, możesz bezpiecznie używać BeSafe iZi Go X1, instalując go w samochodzie za pomocą 3-punktowego pasa samochodowego. Potencjalne ryzyko bezpieczeństwa ma zastosowanie tylko w przypadku korzystania z fotelika w połączeniu z bazą ISOfix. Tutaj możesz zobaczyć, jak zainstalować go za pomocą pasa samochodowego: https://vimeo.com/393665762 Przykro nam, jeśli powoduje to jakiekolwiek niedogodności, ale zdrowie i dobre samopoczucie mają oczywiście najwyższy priorytet.

Naprawę można wykonać u większości sprzedawców BeSafe, ale nie u wszystkich, ponieważ nie wszystkie sklepy mają dostępny zestaw naprawczy.

Tylem.pl posiada zestawy naprawcze i może dokonać naprawy.

Tak. Każdy sklep Tylem.pl może dokonać naprawy.

Usługa dla wszystkich klientów zarówno tych którzy zakupili fotelik w Tylem.pl jak i klientów którzy zakupili fotelik poza siecią Tylem.pl

Nie, naprawa musi zostać wykonana przez oficjalnego sprzedawcę BeSafe z powodów rejestracji i ubezpieczenia.

Nie, baza BeSafe iZi Go ISOfix nie wymaga naprawy. Dotknięty potencjalnym zagrożeniem element znajduje się tylko w foteliku.

Aktualizacja COVID-19

BeSafe rozumie, że z uwagi na sytuację z COVID-19 rodzice z fotelikiem, którego dotyczy wezwanie do naprawy, mogą nie chcieć w tej chwili odwiedzać sklepu lub niektóre sklepy są po prostu obecnie zamknięte i nie ma możliwości udania się tam na naprawę. Podczas oczekiwania na naprawę uszkodzonego fotelika, możesz bezpiecznie używać BeSafe iZi Go X1, instalując go w samochodzie za pomocą 3-punktowego pasa samochodowego.

Potencjalne ryzyko bezpieczeństwa ma zastosowanie tylko w przypadku korzystania z fotelika w połączeniu z bazą ISOfix.

Tutaj możesz zobaczyć, jak zainstalować go za pomocą pasa: https://vimeo.com/393665762

Firma BeSafe przeprasza za wszelkie związane z tym niedogodności, ale zdrowie i dobre samopoczucie mają oczywiście najwyższy priorytet.