Odbiór osobisty - sklep stacjonarny

Produkty dostępne w sklepie internetowym Tylem.pl, można odebrać bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym, po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez naszego konsultanta (e-mail, telefonicznie lub SMS). W sklepie stacjonarnym nie przechowujemy bowiem wszystkich naszych produktów ze względu na ich dużą ilość i różnorodność (np. kolorystyczną). Są one dostępne w naszym magazynie.

sklep stacjonarny
Zapraszamy do naszego sklepu

Tylem.pl - Warszawa, Al. Prymasa Tysiąclecia 76D lok. 2, 01-424. Zobacz mapę

Pn.-Pt. 09:00-18:00
Sob: 10:00-16:00


Sklep stacjonarny


Dostępność produktów na wystawie sklepu stacjonarnego?
Chcesz dowiedzieć się dokładnie jakie posiadamy aktualnie foteliki i akcesoria w naszym sklepie stacjonarnym? Zapytaj naszego konsultanta (czat, e-mail, telefonicznie).
Infolinia +48 735 915 566
Czat z konsultantem
Dane kontaktowe.

Jak odebrać zamówione produkty osobiście?
Produkty dostępne w sklepie internetowym Tylem.pl, można odebrać bezpośrednio w naszym sklepie stacjonarnym, po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez naszego konsultanta (e-mail, telefonicznie lub SMS).

Wszystkie produkty mogą oczekiwać na odbiór w sklepie stacjonarnym nie dłużej niż 14 dni roboczych od momentu powiadomienia o możliwości ich odbioru.
Po upływie tego czasu zamówienie zostanie zwrócone do naszego magazynu głównego i tam będzie oczekiwać na ponowne wydanie. Ponowne przesłanie niepotrzebnie wydłuży czas realizacji zamówienia, zatem jeśli wiedzą Państwo,iż nie będą w stanie odebrać zamówienia w podanym okresie, prosimy o poinformowanie o tym konsultanta. Możliwe jest także, wpisanie daty planowanego odbioru w polu "Uwagi" w momencie składania zamówienia. Zamówione produkty zostaną zarezerwowane dla Państwa w naszym magazynie, a do sklepu stacjonarnego trafią dzień przed zadeklarowaną datą odbioru.

Aby odebrać zamówiony i opłacony produkt muszą Państwo posiadać w momencie wydania dokument ze zdjęciem potwierdzający Państwa tożsamość oraz dane dotyczące zamówienia (numer zamówienia, imię i nazwisko zamawiającego, dokładne nazwy zamówionych produktów). W przypadku braku zgodności, pracownik nie wyda przedmiotów zamówienia i będzie kontaktował się telefonicznie i/lub za pośrednictwem poczty e-mail w celu umówienia innego terminu odbioru zamówienia.

W przypadku gdy osoba która będzie odbierać towar, nie jest wskazana w zamówieniu, powinna ona posiadać przy sobie pisemne upoważnienie do jego odbioru (nie dotyczy płatności gotówką w sklepie)


Kontakt Pomoc

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz pytania dotyczące naszego sklepu lub sposobu odbioru osobistego - prosimy o kontakt - chętnie pomożemy.