Wybrałeś Szanowny Kliencie zły kolor i chcesz go wymienić. Stwierdziłeś, że jednak nie jesteś zainteresowany danym towarem i chcesz go zwrócić?
Rozumiemy - nie ma sprawy. U nas na zwrot lub wymianę towaru dajemy 14 dni.
Prosimy jednak, aby procedura zwrotu lub wymiany przebiegała w określonym poniżej schemacie - umożliwi to szybkie przeprowadzenie takiej operacji.
Pytania - prosimy skontaktuj się z nami a pomożemy i odpowiemy na wszelkie wątpliwości.

Dokładne warunki zakupu, wymiany, zwrotu i reklamacji określa Regulamin a poniższe informacje są tylko i wyłącznie streszczeniem Regulaminu sklepu {{config path="general/store_information/name"}}.

Gwarancja udanych zakupów

Gwarancja udanych zakupów W sklepie {{config path="general/store_information/name"}} zawsze mają Państwo gwarancję bezpieczeństwa i pewności zakupów.
Chcą Państwo bezpiecznie kupować w sklepach internetowych? Mieć pewność, że w terminie otrzymają zamówione produkty, a dane będą bezpieczne? Ewentualne reklamacje nie będą koszmarem lub opcją nie do wykonania? W takim razie zapraszamy do zapoznania się z naszą gwarancją udanych zakupów.

Jeśli chcą Państwo przekonać się, dlaczego przez naszych Klientów uznawani jesteśmy za profesjonalistów - zapraszamy do zakupów.
Zapraszamy też do odwiedzin w naszym sklepie stacjonarnym lub do kontaktu z nami. Nawet jeśli nie skorzystają Państwo z naszych usług – przekonacie się, jak wielu rzeczy możecie się u nas dowiedzieć.

” Wspierać rodziców, dostarczając bezpieczne i dopasowane produkty „

Zobacz jak realizujemy naszą gwarancję udanych zakupów



Zwrot towaru bez podania przyczyny

Nabywca może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w okresie 14 dni kalendarzowych. Czas 14 dni jest liczony od dnia otrzymania towaru do dnia zgłoszenia chęci zwrotu towaru (zgłoszenie może odbyć się w dowolnej formie jednak preferujemy powiadomienie za pomocą formularza lub e-mail).

Warunki jakie muszą być spełnione w celu wykonania zwrotu towaru:
1. przesłanie informacji o zwrocie np. za pomocą formularza
2. zwracany produkt i jego opakowanie nie mogą być zniszczone ani nie mogą nosić śladów użytkowania,
3. do przesyłki winien być dołączony oryginalny dowód zakupu,
4. do przesyłki winno być dołączone krótkie oświadczenie w stylu „Zgodnie z regulaminem sklepu {{config path="general/store_information/name"}} zwracam TU_NAZWA_PRODUKTU bez podania przyczyny oraz proszę o zwrot pieniędzy na konto TU_PEŁNE_DANE_KONTA_BANKOWEGO”.

Zwracany przedmiot musi być kompletny i musi zawierać wszystkie oryginalnie dołączone elementy (tj. instrukcje, elementy wyposażenia, elementy dodatkowe, materiały reklamowe i informacyjne, gwarancje, itp.)
W przypadku spełnienia powyższych warunków, dokonamy zwrotu całości zapłaconej kwoty maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych (w przypadku faktur VAT zwrotu pieniędzy dokonamy po otrzymaniu podpisanej przez kupującego faktury korygującej). Sklep {{config path="general/store_information/name"}} nie refunduje kosztów przesyłki zwracanego towaru.

Pakowanie zwracanego towaru

Aby poprawnie przygotować przesyłkę do zwrotu należy spakować:
- zwracane towary
- wszystkie otrzymane elementy i dodatki
- wszelką otrzymaną dokumentację w tym gwarancje i instrukcje
- rachunek, paragon lub fakturę
Zwracany towar powinien być zapakowany możliwie w oryginalne opakowanie. Prosimy o usunięcie (ew. o zamalowanie lub zaklejenie) naklejek i danych z poprzedniego listu przewozowego.

Wysyłka zwracanego towaru

Prosimy o przesłanie informacji o zwrocie np. za pomocą formularza
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionego towaru. Całość kwoty zostanie zwrócona maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta (numer konta proszę podać na formularzu). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Klient wysyła paczkę na własny koszt. W sprawie wysyłki skontaktuj się z nami a pomożemy zorganizować profesjonalny i tańszy transport za pośrednictwem naszego kuriera.
Jednocześnie informujemy iż jest możliwość dokonania zwrotu osobiście do naszego sklepu stacjonarnego. Skontaktuj się z nami a pomożemy i odpowiemy na wszelkie pytania.
W przypadku zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca a dokument wyślemy pocztą oraz na podany adres e-mail.
Jeżeli płatność dokonana była przez system PayU.pl dodatkowo kwota zwrotu pomniejszona zostanie o pobraną prowizję przez system PayU.pl

Prawo zwrotu zakupionego towaru nie obowiązuje w przypadku uzyskania cen specjalnych, indywidualnych lub przetworzonych na życzenie klienta.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!

Wymiana towaru

Rozumiemy - nie ma sprawy. U nas na zwrot lub wymianę towaru dajemy 14 dni.
Warunkiem jest jednak, aby był nieużywany, nie zniszczony lub uszkodzony i nie nosił jakichkolwiek śladów używania, był czysty i bez zapachu.
Odsyłając towar należy dbać o jego staranne zapakowanie. W przypadku niestarannego zapakowania produktu lub dużego zaniedbania z Państwa strony, w skutek którego produkt ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu w transporcie wymiana może nie zostać przyjęta.
Produkty na wymianę zaczynamy kompletować niezwłocznie po złożeniu przez Państwa nowego namówienia. Obowiązuje standardowy termin realizacji podany w opisie każdego produktu, jednakże nie wyślemy do Państwa nowej przesyłki zanim nie otrzymamy od Państwa zwróconych produktów.

Pakowanie zwracanego towaru

Aby poprawnie przygotować przesyłkę do zwrotu należy spakować:
- zwracane towary
- wszystkie otrzymane elementy i dodatki
- wszelką otrzymaną dokumentację w tym gwarancje i instrukcje
- rachunek, paragon lub fakturę
Zwracany towar powinien być zapakowany możliwie w oryginalne opakowanie. Prosimy o usunięcie (zamalowanie) naklejek i danych z poprzedniego listu przewozowego.

Wysyłka zwracanego towaru

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Klient wysyła paczkę na własny koszt. W sprawie wysyłki skontaktuj się z nami a pomożemy zorganizować profesjonalny i tańszy transport za pośrednictwem naszego kuriera.
Jednocześnie informujemy iż jest możliwość dokonania zwrotu osobiście do naszego sklepu stacjonarnego. Skontaktuj się z nami a pomożemy i odpowiemy na wszelkie pytania.
W przypadku zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca a dokument wyślemy pocztą oraz na podany adres e-mail.
Jeżeli płatność dokonana była przez system PayU.pl dodatkowo kwota zwrotu pomniejszona zostanie o pobraną prowizję przez system PayU.pl

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!

Reklamacje

W {{config path="general/store_information/name"}} oferujemy tylko oryginalne produkty renomowanych firm pochodzące z legalnych polskich dystrybucji. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów i autoryzowanych dystrybutorów. Dzięki temu każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta i w razie jakichkolwiek wad jest serwisowany bezpośrednio u producenta. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, posiadające gwarancję obowiązującą na terenie Polski.
W ramach gwarancji możecie Państwo dochodzić usunięcia stwierdzonych usterek bądź wymiany produktu na pełnowartościowy na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej we wskazanym serwisie danego producenta lub placówce serwisowej dystrybutora.
Czas obowiązywania gwarancji podawany jest w opisie produktu oraz na karcie gwarancyjnej.
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych. Stwierdzenie w sprzęcie ingerencji osoby nieupoważnionej powoduje utratę gwarancji.

Klient ma prawo do wyboru sposobu reklamacji zakupionych produktów na 2 sposoby:
- z tytułu gwarancji
- z tytułu niezgodności towaru z umową.

Gwarancja jest dobrowolnym, pisemnym zobowiązaniem producenta lub dystrybutora sprzętu do usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową wynikają z ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz z Kodeksu cywilnego.
Za niezgodność towaru z umową odpowiada Sklep.
Sklep ustosunkuje się do reklamacji złożonej z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.

Błędy ze strony sklepu {{config path="general/store_information/name"}}

Mimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane poprawnie, może się zdarzyć, iż popełnimy błąd. Za wszelkie błędnie zrealizowane zamówienia odpowiadamy my. Skontaktuj się z nami a na pewno wspólnie rozwiążemy wszelkie niejasności i naprawimy swój błąd.

{{widget type="cms/widget_block" template="cms/widget/static_block/default.phtml" block_id="52"}}

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania.

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług,
dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji oraz w celach statystycznych. Możesz
zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.